2011. június 28., kedd

testvérbabakocsi u321, utolsó lehetőség!!!!! - Jelenlegi ára: 22 000 Ft


testvérbabakocsi
Eladó ez a keveset használ tesókocsi!
Nagyon jó állapotú, itt vettem zsír újonnan, tehát papírja is megvan és még garanciális!
Mi már kinőttük, a nagyobbik kicsim már megy egyedül, így feleslegessé vált!
Az esővédő és a lábzsák még használva sem volt!
Nagyon praktikus kocsi, inkább magas, mint széles, én a kis panel liftben tökéletesen befértem, ezzel BKV-tam is, ott is jól elfér, még a tömegben is!
hátsó ülésen nekem 7 napos korától feküdt a kicsim, tehát újszülöttnek is tökéletes, minimális a dőlési szöge , kissebb, mint egy hordozóban, viszont nagyon jó minőségű, vastag párnázottak az ülő-fekvő részei!
Unisex, barna-kiwi színű, hálás, nem igazán látszik rajta a kosz, így nem kell 2 hetente mosni.
U321 tandem testvér babakocsi a Pierre Cardin forgalmazójától.
A babakocsi jellemzői:
• Csővázas szerkezet
• Esernyőre csukható
• Hátsó rész ( újszülött rész 175 fokig dönthető, 5 pontos biztonsági öv )
• Első rész ( nagyobb testvérnek ülőrész 5 pontos biztonsági övvel )
• Első kerekek bolygósíthatóak és fixálhatóak is
- kinyitott méretei: magassága: 110cm, hosszúsága 100cm, szélessége 40cm
- a kerekek átmérője 17cm
- a hátsú rész fekvő felülete: 59 cm
- súlya: 12kg
- a kocsi váza fekete színű
Tartozék: lábzsák és esővédő
Korábban már hirdettem itt (és máshol is hirdetem), de aki leütötte, nem vitte el, sőt el sem jött érte !
Ezért, licitet most már nem törlök, érvényes vásárlás esetén 3 napon belül kérem a terméket kifizetni!!!!!
1 napig megy még itt a hirdetés, utána itt már nem hirdetem többé!!!!! !!!!! !!



Jelenlegi ára: 22 000 Ft

Az aukció vége: 2011-06-29 15:15
. testvérbabakocsi u321, utolsó lehetőség!!!!! - Jelenlegi ára: 22 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése